سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]

وهابیت شناسی

Powerd by: Parsiblog ® team.
مصاحبه آیت الله صافی گلپایگانی در مورد وهابیت(جمعه 87 شهریور 29 ساعت 6:18 عصر )
سا: حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: مکتب اسلام در همه موضوعات پاسخ گو است و اگر عقاید اسلام را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم، همگان متحیر خواهند ماند؛ زیرا دین اسلام هرگز سکوت را نمی پذیرد و پاسخ‌گویی ویژگی دین ما است.

حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، نهم شهریور‌ماه، در دیدار با حجت‌الاسلام محمد حسین مختاری، رییس مرکز شیعه شناسی دانشگاه دورهام انگلیس گفت: باید برای گسترش فرهنگ و مذهب شیعی در جهان تلاش کنیم.

وی وهابیت را مخالف جدی مکتب شیعه خواند و اظهار داشت: امروز دنیا وهابیت را به خوبی شناخت و می‌داند که تمام خشونت‌ها و حرکت‌ها تروریستی که به نام اسلام صورت می‌گیرد، از سوی گروهی رانده شده به نام وهابیت است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: شیعه در جهان هرگز امنیت را برهم نخواهد زد و خود را جدا از چنین اهانت‌ها می‌داند، این وهابیت است که به کشتار مردم جهان دست می زند و به دنبال بدنام کردن مکتب اسلام است.

وی در ادامه مکتب اسلام را بسیار غنی معرفی کرد و افزود: مکتب اسلام در همه موضوعات پاسخ‌گو است و اگر عقاید اسلام را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم، همگان متحیر خواهند ماند؛ زیرا دین اسلام هرگز سکوت را نمی پذیرد و پاسخ‌گویی ویژه‌گی دین ما است.

این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، در ادامه ابراز داشت: امروز هر چه بتوانیم اسلام را به مردم جهانیان به خوبی بشناسانیم، بدگمانی‌ها برداشته خواهد شد و چهره حقیقی وهابی‌ها شناخته می‌شود؛ البته این چهره تروریستی خود را به جهان شناساند و همگان می‌دانند که وهابی‌ها مخالف مکتب شیعه هستند.
ادامه مطلب...
» مهدی اقدم
»» نظرات دیگران ( نظر)
وهابیت چه می گوید؟(سه شنبه 87 شهریور 26 ساعت 6:3 عصر )
ادامه مطلب...
» مهدی اقدم
»» نظرات دیگران ( نظر)

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 0   بازدید
بازدیدهای دیروز: 2  بازدید
مجموع بازدیدها: 1679    بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

وهابیت شناسی
مهدی اقدم
این ویلاک کاملا علمی است و شما کابران عزیز می توانید با سوالات خود و نظرات سازنده خود ما را یاری کنید به امید آنکه مورد قبول حضرت حق واقع شود.
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «